Tuesday, August 5, 2008

sooo veryy cluuummsyy.....

aduihai..awat la aku nih slalu clumsy sesangat...b4 nih,aku tak la t'prsn about the clumsy thing...but ever since aku kuar from umah and msuk matriks,baru la t'prsn...every time aku jumpa a new place,i will actually jatuh or langgar bnda..maybe sbb not very familiar with place lagi kot...

time matriks,bnyk bnd yg aku langgar...dari katil sampai la dlm shower tgh dok mandi pun bleh injured...bnyk gak la lebam time tuh..roomate aku time tuh pelik tgka ku...maunya tak..asyik dok langgar smua bnd..if bnd2 yg aku langgar tuh kecik,understandable la gak...tp nih smua nya yg besar2...pintu pun aku penah langgar...

time upm,huhu...paling slalu jatuh and paling slalu t'golek..aduihai...time nih yg paling kritikal skali tahap clumsy aku nih...aku pun tak tau brapa kali aku penah jatuh kat floor 2nd melati tuh..kepala aku pun dah tak larat nak benjol...asik terantuk ja...huhu..very sakit wooo...bukan setakat kat floor,otw pi kelas pun penah...jatuh sbb salah pijak pavement pun penah...t'lnggr kpla paip pun penah...kaki t'sangkut between akar pokok pun penah...adoi..teruknya aku nih...huhu

time kat kym,time nih dah okeh sket la...tp still penah jatuh gak...tangga merupakan feveret place for me to jatuh..dpn student plak tuh..slamat bkn student aku..so tak la malu sgt... tak pun sbb dah slalu sgt jatuh,dah t'biasa n perasaan malu tuh dah t'kurang sket..

now, in uitm...w'pun baru 4 bulan aku keja cni,AKU DAH MEMALUKAN DIRI AKU!!!!this actually happend last week during class hour...as usual aku dok ajar2 tuh,b'leter kat student sbb depa smua ngantuk...so,i said to them,'ok2,we finished this and then we'll take a break'...baru ja nak start ajar alik,skali hset aku bunyi la plak...aku t'lupa nak silent...aku pun dgn kelam kabutnya,b'gegas ke beg nak angkt phone...btw,dlm kelas tuh guna kipas since it's a new building,tak dak aircond lagi and i have to langkah da wayar...malangnya,kakiku TERSANGKUT di wayar kipas tuh...tapi aku tak la jatuh...kipas tuh yg jatuh..wakaka...malunya!!!dah la infront of the whole class...student aku smua jerit 'MISS'!!!malu2...

and i said to them'dun worry..sj je tuh buat gimik infront of u guys...tak nak awak ngantuk'...hehe..best tak ayat cover aku??adeh tapi sakit gak la kaki aku time tuh tp maintain ja smbg ngjr...huhuhu...

moral of the story, jgn jadi macam aku!!!!malu2....huhu

5 comments:

MiSaE said...

haiyo..ciannyer kamu..mmg da lame aku tau ko clumsy..tatau plak terbawak2 konyer clumsy smpi ke Perlis..hikhik..

nak wat cane cha..
aku nasihatkan ko byk berhati2..
byk2 kan bace bismillah sblm buat sesuatu..cewah

anom said...

apala cha... u better go slowly nanti jatuh, fracture kaki macam yong kan susah..

anom said...
This comment has been removed by the author.
cha said...

perangai ini berlaku bila over excited...tak pun mmg tak tgk dpn time jalan or dok pikiaq bnd len...adeh

The Zonan Factor said...

kweng kweng kweng...apalaaaa...yah dulu clumsy gak tapi time skolah and kat uni. time tu memang asyik jadi laughing stock ja la...jatuh dalam lopak air la...kaki tersangkut dalam jaring2 longkang la...macam2 hehehe

baca bismillah..and focus time bejalan tuh! hehehe